Rakyat Kerajaan Lalaland

13 March 2011

Rahsia Bulan Mei.....

Assalammualaikum......
Korang penah xt'pikir nak tau sifat sebenar diri korang??????
I pun tergedix-gedix gak nk tau kan....
So ble tgk org wat kt FB kite pun watla.....
So hasilnye ialah.........



kihkihkihkih.....ha nk sangat buat tgk result mmg agak b'tepatan r....
ok kite tengok 1 by 1..
-
-
-
-
-
-
-
-
tara  jeng jeng jeng

1) Keras hati & degil
  • sememangnye dari klua perut sampai skang degil nauzubillah ngeh3
2) Kuat semangat & bermotivasi tinggi

  • Boleh diterime la....yang kuat semangat 2 ikut situasi rase2nye...kalau tgk citer hantu  mmg lemah semangat lansung...tapi kalau SHOPPING, kuat semangat heh3
3) Pemikiran yang tajam
  • Watsoever......
4) Mudah marah
  • Memang pun....baran xmemasal aku nih...pantang cuit skit aku bagi flying kick...kalau marah tahap dewa dialog aku ialah: KITE  BAKO JE !!!
5) Pandai menarik hati & perhatian orang lain
  • No komen
6) Perasaan yang amat mendalam
  • Apakah?????romantik ke mksudnye????or sensitip?????ape2 je la
7) Cantik dr segi mental & fizikal
  • :p
8) Tetap pendirian
  • yes
9) Mudah dipujuk
  • patutnye dato' kene tambah skit ayat 2: "Mudah dipujuk dengan jewellery" muhahahaha
10) Suka berangan
  • ha yang ni memang aku suka.....xyah suruh pon aku buat
11) Kuat daya firasat
  • ingat aku nih ahli nujum ke?????boleh r jd cm nujum pak belalang
12) Bhgian telinga & leher mudah kene penyakit
  • oh no.......better be careful
13) Pandai berdebat
  • Pnah masuk contest "Pertandingan Debat Dengan Mak Mase Pilih Baju Raye"
14) Kelemahan sistem pernafasan
  • ade asma...tapi da recovered.
15) Suka sastera, seni & muzik dan melancong
  • sastera????out
  • seni???out kuase dua
  • muzik?????oh yeah i looooooveee music babeh
  • melancong.....hmmmm takat ni paling jauh pernah aku g ialah........Langkawi je ha3
16) Tidak berapa suka duduk di rumah
  • sudah terang lagikan bersuluh......merayap adalah satu kewajipan & rutin harian ble aku kt umah.
  • kalo ujan je dok umah..ngee
17) Tidak boleh dok diam
  • (berfikir sejenak)..............
  • ha!!!da ingat.....mmg xleh dok diam.kalo time duduk pon mesti nk goyang kaki ala2 tukang jahit tgh kalut siapkan baju raye sbb esok da nk raye...ha gitu la gamaknye betape laju kaki aku bile goyang.
18) Anak xramai
  • xrancang lagik....
19) Rajin & bersemangat tinggi
  • malu I nak ngaku
20) Boros
  • Ya100x. Tepat skali.....tempat2 yang perlu dielakkan semasa bwk aku jln2 ialah: kedai kasut, kedai beg, kedai baju,kedai pape je la lg2 kedai yang tengah SALE...
Fuh!!(sambil kesat ketiak)...bepoluh mak cik terangkan 1 by 1 tentang rahsia kelahiran bulan MEI nih...
aik,pe motif aku caps lock word MEI tu?? eh t'caps lock lagik... :p
ok la....semakin lame semakin mengarut aku nih....sblom ngarut lagi panjang b'jela, baik la aku stop dlu entry kali nih...so kwn2 leh la cuba rhsia bln kelahiran ni ye....SLAMAT MENCUBA!!!!
adios amigos

No comments:

Post a Comment