Rakyat Kerajaan Lalaland

06 April 2011

~Rinduuuuuuuuu~

 Salam.....Perasaan ni akan hadir bile time keje banyak melambak-lambak tak hingat.....ble esemen datang bertimpa2,dan ble mslh2 yg dtg xdiduga....

Tahun 6 Hijau..Really miss u guys
    

Untungnye korg dapat jumpe...:(
      

Riangnye time nih
      

Winduuuuu....Time ni pikir bergumbira je
                                
                        
Nak masuk skola semula!!!!!!Huaaaaaa
Kalau kat skola nota sume cikgu bagi.... xyah susah2 nk g library cri notes tmbhn, xyah susah2 nk tulis cpt2 cam lipas kudung mase lec bg kuliah...
Kalau kat sekolah, balik awal...kul 1.30 da balik huaaaaa...kat maktab kdg2 de kls petang huk2
Presentation toksah kire la melambak2 nk kne wat klu musim tutorial 2....nak ciapkan fail lagi, nak cari ISL lagik. Ni lagi la tgh praktikal...mau xtido dibuatnye nak siapkan rancangan mengajo lagi, wat Teaching aid bagai, lembaran kerja...(cikgu la kate kan)..
Kat skolah da jadi cam berok asik t'jerit2 marahkan budak...haishhhh
Bile diimbas kembali, memang rase cam nak masuk darjah 1 balik and then xnak kluar2 dp kelas darjah 6 he3...

Tapi....

Nak wat cmne kan, this is the circle of life...xperlu merungutla senang citer...sume orang kene..bukan aku sorang je la (kecoh bai aku nih)...Seriously, kenangan mase skola sangat manis..walaupun de pahitnye (contohnye kne pukul ngan cikgu sarip sbb xbawak buku BM.....der, aku baru xbwk skali kot, xyah r pukul!!!!!) tapi sume tu kenangan yang xleh dilupakan....

Kengkawan mase kecik pon da besau panjang...xcaye???Ha tgk nih





Ha naseb bek dorang datang time open house rayer dlu...da cm reunion pon ader..naseb bek dtg klu xmemang aku hambat sekor2..lagi2 wanita sehat kat sblh aku tu..ala yg pakai baju itam tu...ha naseb datang....ngeeeee

Hope korang xlupe kenangan kite mase skola SK Segamat Baru, Segamat (1996-2001) & SMK Dato' Bentara Dalam, Segamat (2002-2006)...

Kenangan kite bersama tetap dlm kotak ingatan aku...kalau kawen jgn lupe plak kat makcik nih yer!!!

OK la membebel jek aku nih..biasela emo skit mlm nih sbb tensen koje xsiap lagi...awok rase nak bako je laptop nih...

No comments:

Post a Comment